طراحی سایت روانشناسی
طراحی سایت روانشناسی برای مثال سایت هایی میباشد که میتواند سرویس های زیادی را به مخاطبان و بازدیدکنندگان وب سایت ارائه دهد.
در طراحی وب سایت روانشناسان نکته های خاصی باید مورد دقت قرار گیرد تا فضایی آرام و عاری از هرج و مرج را برای مخاطبین مهیا کند.
قبل از استارت طراحی وب روانشناسان باید هدف ها وب سایت و خدماتی که قرار میباشد از روش سایت به مخاطبان ارائه خواهد شد
گزینش شود بدین ترتیب می توان برای هر قسمت طراحی گرافیکی و برنامه نویسی های مشخصی را تعیین نمود. بعضی از خدماتی که
از روش وبسایت روانشناسی ارائه میگردد میتواند در قالب ماژول های آمده طراحی و به سایت افزوده خواهد شد.
در ساخت وب سایت روانشناسان در شرایطی که که اشخاص متفاوت شامل پزشکان و روانشناسان زیادی در مطب یا کلینیک روانشناسی
ساکن می باشند می شود بخشی را برای قرار دهی رزومه و تخصص آنها قرار بخشید تا اشخاص با آشنایی کافی نسبت به تعیین
مشاور مورد اطمینان خویش اقدام کنند. ضمن این داده های کامل مدیران مجموعه نیز میتواند در اختیار مخاطبین قرار داده شود.
طراحی وب سایت روانشناسی بایستی به بهترین نحو ممکن و با دقت به علم جذاب روانشناسی صورت بپذیرد.
درصد بزرگی از مخاطبان این گونه وب سایت ها، روانشناسانی هستند که خود به نکات روانشناسی آشنا میباشند؛
در نتیجه در ساخت وب سایت روانشناسی، طراح بایستی از نکات اساسی روانشناسی استفاده کرده و بهترین کار خویش را به انجام بگذارد
چون در حالتیکه وبسایت در چشمان آنها وب سایت به خوبی دیده نشود، دکتر روانشناس نیز نمی تواند وجهه ی خوبی برای آنها داشته باشد.
مزایای طراحی وب سایت روانشناسی
- دسترسی به مراجعین به طور آنلاین
- آگهی سریع تر به مراجعین
- برندینگ روانشناس در فضای آنلاین
- سوال و جواب آنلاین
- رضایت بیشتر مراجعین
- کاهش مجال و هزینه
- کسب اعتبار برای پزشک روانشناس
- ایجاد فضای تعاملی با کاربر
- جذب کاربر و مراجع بیشتر
خصوصیت های گرافیکی در طراحی وب سایت روانشناسان
آن چه که بیشتراز هر چیزی در ساخت سایت روانشناسان بایستی مورد توجه قرار گیرد موضوع طراحی حرفهای و مخصوص میباشد.
بعضا از اشخاص برای صرفه جویی در پرداخت مخارج مرتبط با طراحی وب از قالب های آماده استفاده می نمایند. قالب های آماده
حتی درصورتیکه از مجموعه قالب های قابل خرید باشند باز هم دارنده محدودیت های فراوانی میباشند و ممکن میباشد اشخاص زیادی
از آن ها استفاده کنند. به همین خاطرپیشنهاد میشود طراحی را به طور تماما منحصر به فرد انجام دهید. علاوه بر این باید طراحی
وب سایت روانشناسان به طور رسپانسیو صورت پذیرد تا در مجموع دستگاه های دیجیتال شامل گوشی های هوشمند و تبلت ها با سایز
برگه های نمایش گوناگون به خوبی نمایش داده خواهد شد. استفاده از رنگ های آرامش بخش در طراحی وب سایت روانشناسان
نکته دیگری میباشد که می بایست آن را در نظر گرفت. مخاطب های این وب سایت ها عده ای میباشند که دارای مشکلات روحی و روانی
میباشند و در طول استفاده از وبسایت می بایست تصاویری آرام بخش و رنگ های مناسبی برای آنها به نمایش گذاشت.
استفاده از طراحی های نامرتب و بغرنج نیز میتواند اثرات منفی بر روی مخاطب ها داشته باشند. اشخاص می بایست به سادگی به
قسمت های گوناگون وب سایت دسترسی پیدا نمایند و سرویس های موردنیاز خود را اخذ کنند.
پنل مدیریتی در طراحی وب سایت روانشناسان
ساخت سایت روانشناسان همچون کلیه وبسایت های اینترنتی برای این که کامل شود نیاز به پنل مدیریتی مطلوبی دارد.
پنلی که با استفاده از آن مجموع قسمت های وب سایت تحت کنترل مدیریت وب سایت قرار گرفته و امکان به روز رسانی،
ویرایش و حذف داده ها و تصاویر داخل وبسایت وجود داشته باشد. کل اطلاعات دردسترس در وبسایت اعم از مقاله ها و اطلاعات علمی،
اطلاعات تماس، تصاویر مو جود در وبسایت و به صورت کلی کل محتواها بایستی بتوانند به وسیله مدیریت وبسایت ویرایش شوند.
همینطور اگر که رزومه اشخاص در وبسایت جای دارد باید امکان حذف و یا اضافه کردن اشخاص جدید نیز در وب سایت در نظر گرفته گردد.
اگر که در طراحی وب سایت روانشناسان مخاطب ها از طریق وبسایت شما به درگاه اینترنتی متصل میگردند باید اطلاعات مرتبط با مشتری ها و
پرداخت های آنان از روش پنل مدیریتی قابل دسترس بوده و مدیران وب سایت بتوانند علاوه بر بررسی داده ها قابلیت و امکان گزارش گیری
از فعالیت ها را نیز داشته باشند.
درباره ما
مهمترین هدف ساخت وب سایت روانشناسی که برند سازی و شناخته شدن میباشد، درین قسمت صورت میگیرد. درین برگه از وب سایت
یک بیوگرافی از روانشناس یا سرویس ها ی وبسایت قرار گرفته و به کاربر راجع به صاحب وبسایت اطلاعات مورد نیاز داده میشود.
در صورتیکه وبسایت برای کلینیک روانشناس یا یک موسسه خدماتی روانشناسی طراحی شده باشد، ارائه سرویس ها و تخصص های آن،
نمایش داده ها روانشناسان و کارگر آن، از مواقعی میباشد که باید در برگه درباره ما ی یک وبسایت روانشناسی قرار داده خواهد شد.
قسمت درباره ما در طراحی وب سایت روانشناسی، روانشناس را خوب به مراجعین معرفی کرده و برای معرفی وب سایت به سایر افراد
تشویق می نماید.
مشاوره رایگان یا سوال و جواب
هدف از مشاوره رایگان همان سوال و جواب های متداول هستش. این قسمت از طراحی وب سایت روانشناسی را میشه تحت عنوان یکی از
قسمت های بسیار جالب و محبوب در نظر گرفت زیرا که بسیاری از مراجعه کنندگان پیش از حضور در کلینیک دارای سوالاتی می باشند.
با وجود این بخش خیلی راحت میشه به سوالهای مراجعین پیش از ورودشان به مطب جواب داد. حتی با استخدام نیروی کاری می توان
به شکل چت و یا با تماس با مراجعه کنندگان ارتباط برقرار کرده و آنها را برای حضور در مطب ترغیب کرد.
تماس با ما
در طراحی وب سایت روانشناسی باید برگه ای به اسم “تماس با ما” یا “تماس با روانشناس/کلینیک” وجود داشته باشد و در آن طریقه
مراجعه و رابطه با روانشناس قرار داده گردد. آیکون هایی همانند شبکههایعمومی، نشانی و شماره های تماس درین بخش از وبسایت
روانشناسی قرار میگیرد.
رزرو آنلاین
این بخش مزیتی بزرگ برای یک روانشناس و مراجع میباشد چون دردسر حضور بیمار برای دریافت وقت را از بین میبرد.
در کلینیک ها این قسمت خود دارای تعدادی زیر آیکون دیگر از قبیل جستجو ی پزشک، تفکیک پزشکان از نظر تخصص و رزرو آنلاین خواهد بود
که صرفه جویی خوبی در زمان است.
اکانت کاربری
در وبسایت هایی که دوره ها و سرویس های روانشناسی به فروش میرسد، باید قابلیتی وجود داشته باشد که مراجع بتواند در آن خرید های
خود را انجام داده و اعلانات خود را دریافت نماید.
خبرها و مقاله ها
همانگونه که گفته شد جذب مراجعین در طراحی وب سایت روانشناسی از اهمیت بالایی شامل است. یک کدام از نصیب هایی که میتواند
(به ویژه برای سایت روانشناسی) بازدید کنندگان زیادی را به ارمغان بیاورد، بخش خبرها و مقاله ها میباشد.
وبسایت روانشناسی مانند مطبی مجازی میباشد که روانشناس در آن می تواند با مراجعین خود دربارهی باشد و اطلاعاتی را در قالب
نوشتهی علمی ، تصویر، ویدیو و مقاله برای آگاهی مردم قرار دهد و رابطه موثرتر و نزدیک تری با مراجعین داشته باشد .
همینطور از آن جایی که مقالههای متعددی در موضوع جذاب روانشناسی و زیر شاخه های آن وجود دارد، وجود مقالهها معتبر و درست
سبب بالاتر رفتن درجه گوگل شما نسبت به سایرین و رقبایتان و در نتیجه جذب استفاده کننده بیشتر میشود.
نقش نظر مراجعین در ساخت وب سایت روانشناسی
دقت داشته باشید که آنچه دیگر افراد درباره کار شما میگویند، ده ها برابر بیشتر از آنچه خودتان درباره کار و تخصصتان گفتهاید اثر گذار میباشد.
از این رو باید بعضا از کامنتها و نظرها و صحبتهایی که بیماران گذشته شما درباره کارتان زدهاند را در سایت منعکس فرمایید.
ورود و خروج مخاطب
کاربرانی که از پیش در سامانه وبسایت روانشناسی قبلا ثبت نام کردند از این بخش وارد وب سایت شده و از امکانات آن استفاده کرده و
در نهایت خارج میشوند.
موتور جستجو
گه گاه یک سایت روانشناسی دارای صفحه ها و آیکون های زیادی میباشد. دراین قبیل موارد داخل وبسایت جعبه جستجو قرار میدهد تا
مراجعین به راحتی چیزی که میخواهند را پیدا نمایند.
مشاوره و ویزیت آنلاین
اکثری از اشخاص قادر به مراجعه حضوری به مطب به ویژه در زمان بیماری کرونا نیستند و یا تنها سوال ها پزشکی در زمینه ی بیماری خود
دارند. با استفاده از وبسایت روانشناسی و با دریافت حق مشاوره می توان ویزیت آنلاین انجام داده و بدون دردسر به مراجع جواب های
مورد نیاز داده شود.
۴ گزینه از دیگر مزایای داشتن وبسایت روانشناسی
با اندک هزینه ای به راحتی دیده شوید
چنانچه به فکر راه اندازی یک بیزنس می باشید، احتمالا از هزینههای خرید یا اجاره یک دکان یا دفتر اگاهی دارید. باید بدانید که می توانید
با هزینهای به مراتب کمتر، یک وبسایت در دست داشته باشید و به راحتی در معرض دید میلیونها کاربر وب قرار بگیرید.
ولی در حالتی که بخواهید بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید نیازمند عملهایی مثل سئو سایت برای موتورهای کاوش،
فعالیت در کانالهای اجتماعی و تبلیغات میباشید، البته تمام این موارد با هزینهای به مراتب کمتر از تبلیغات سنتی انجام یافت و نرخ بازگشت
سرمایه آنان نیز به میزان قابل توجهی بیشتر میباشد.
ارتقا راههای تبلیغاتی و کاهش هزینه تبلیغات
با داشتن یک سایت شما میتوانید تبلیغات خود را مورد تماشای میلیونها انسان قرار دهید، فارغ از آنکه هزینه هنگفتی برای اجاره
یک بیلبورد یا نصب یک بنر روی پلهای عابر پیاده پرداخت فرمائید. با تبلیغات گوگل میتوانید باهزینهای به مراتب کمتر از هزینه تبلیغات سنتی،
به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا نمایید.
تبلیغات گوگل بدین شکل میباشد که شما به ازای پرداخت هزینهای معین به گوگل، با کلماتی که گزینش می کنید در نتایج برتر جستجو
قرار می گیرید. به عنوان مثال، شما یک مغازه کیف و کفش زنانه دارید و مشخص می کنید که چنانچه فردی عبارت “خرید کفش اسپرت زنانه”
را سرچ کرد، برگه مرتبط با فروش کفش اسپرت زنانه از سایت شما در برگه حاصل جستجو قرار بگیرد.
علاوه بر تبلیغات گوگل، می توانید در وب سایتهای دیگر مثل وب سایتهای خبری که بازدیدکنندگان بالایی دارند یا این که در وبسایتهای
مربوط به حوزه کاری خویش، به تبلیغ تولیدات و خدماتتان بپردازید.
دسترسی به مشتریان در دنیای گسترده و نامحدود وب
میدانید که روزمره میلیاردها عبارت گوناگون در موتورهای کاوش متعدد، که محبوبترین آنها گوگل میباشد، سرچ می شود. بیزنس شما
هرچه که باشد، از فروش کالاهایی مثل و کفش تا روغن هسته انار، از ارائه خدمات کانال و برنامه نویسی گرفته تا تعمیرات دشوار افزاری،
یک آژانس هواپیمایی بزرگ یا یک کمپانی توریسم کوچک، همه و همگی مواقعی میباشند که عموم در وب در جستجوی آن ها میباشند.
بازدیدکنندگان وبسایت شما میتواند تعدادی و چند برابر افرادی باشند که به طور حضوری از فروشگاه شما سر می زنند یا به کمپانی شما
مراجعه مینمایند.
۲۴ ساعته در دسترس می باشید
کدام مغازه یا شرکتی را سراغ دارید که به طور ۲۴ ساعته مهیا سرویس ها رسانی باشد؟ شاید هیچوقت نتوانید ساعت ۳ صبح زود از یک
دکان فیزیکی خرید نمائید یا برای اطلاع از روش سرویس ها رسانی یک کمپانی به آن سر بزنید، البته می توانید هر زمان که عزم نمائید،
با مراجعه به وبسایت آن فروشگاه یا کمپانی از سرویس ها یا محصولاتی که ارائه میدهند آگاه گردیده و در صورت نیاز اقدام به خرید نمائید.
- ۰۱/۰۵/۲۰