دانستنی ها

مجموعه ای از دانستنی های حوزه های مختلف

دانستنی ها

مجموعه ای از دانستنی های حوزه های مختلف

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت لوازم خانگی

اگر شما هم جزو تجار علاقه مند به پبشرفت و گسترش کسب و کار خودتان هستید با ما همراه باشید تا طراحی وب سایت لوازم خانگی را

به عنوان سکوی پرش موفقیت معرفی کنیم امروزه تعداد اشخاصی که برای جستجوی لوازم مورد استفاد‌ه خانه های خود وبسایت های آنلاین را میگردند،

در حال افزایش است .

از یک طرف طراحی سایت لوازم خانگی با ارائه فضایی مطلوب برای معرفی محصول های یک بیزنس،شرایط قابل قبولی را برای صاحبان مشاغل

به وجود می‌آورند. از سوی دیگر مشتریان با دقت به محدودیت اجناس مغازه ها از ساخت وب سایت فروشگاه اثاثیه خانگی استقبال می نمایند.

دیگر زمان آن رسیده که شما نیز برای طراحی وب سایت مغازه لوازم خانگی خود وارد عمل شوید.

مزایای طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی

طراحی وب سایت فروشگاه اسباب و اثاث خانگی قابلیت مشاهده و پژوهش محصول ها را برای مخاطبین آماده می نماید در صورتی‌که ممکن است

حتی نمایندگی های برند های مشهور اسباب خانگی هم موجودی کاملی از محصول های خویش در دست نداشته باشند،

طراحی وب لوازم خانگی به کمک مشتریان می‌آید. ساخت وبسایت فروشگاه لوازم خانگی تا حد زیادی در وقت و هزینه مشتریان صرفه جویی

می نماید. ساخت وبسایت لوازم خانگی در کنار فوایدی که برای مشتریان دارد مزایای بسیاری را در دست صاحبان مشاغل نیز می‌گذارد

که در ادامه بدین مزایا اشاره خوا‌هیم کرد:

در دسترس بودن وبسایت

امروزه با پیشرفت بستر وب و دسترسی آسان به اینترنت کاربران هر زمان که در فکر تهیه یک کالای تازه باشند، کافیست تلفن همراه هوشمند خویش

را برداشته و دقایقی در فضای وب جستجو نمایند. در اینگونه شرایطی واضح است که دیگر افراد زیادی برای استعلام قیمت ها و مقایسه

برند های گوناگون در بازار ها و مغازه های فیزیکی حضور پیدا نمیکنند. اکثر اشخاص با مشاهده طراحی وب اسباب خانگی کالای مورد نظر را

انتخاب کرده و با استفاده از امکاناتی که در طراحی وب فروشگاه اثاثیه خانگی گنجانده می‌گردد اطلاعات مورد نیاز خویش را تهیه می نمایند.

از مزایای ساخت وب فروشگاه اسباب و اثاث خانگی برای صاحبان مشاغل صرف نظر معرفی تولیدات به جامعه بزرگی از مشتریان می شود

به کاهش اصطکاک در‌این مشاغل نیز اشاره نمود. درصورتی که اکثر مشتریان از طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی بازدید می نمایند و کمتر

به مغازه ها مراجعه می نمایند. صاحبان مشاغل نیازی به ارائه اطلاعات تکمیلی برای مجموع مراجعه کنند گان را نداشته و زمان بیشتری را صرف

پیشرفت بیزنس خود می نمایند.

ارائه توضیحات کامل و روشن

در ساخت سایت لوازم خانگی همه اطلاعات لازم مشتری در صفحه نمایش کالا گنجانده میشود. مشتری در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی

به تک تک خصوصیات و تجهیزات اسباب و اثاث خانگی مورد نظر خویش دسترسی خواهد داشت. صراحت دارد که فروشندگان در مغازه ها این

سرویس ها را به خوبی ارائه میدهد البته در مواقعی ممکن است فروشنده جزئیاتی که برای مشتری دارای اهمیت میباشد را از قلم بیندازد؛

ولی در ساخت وب سایت لوازم خانگی اینگونه مشکلی هیچ گاه روی نخواهد. در ساخت وبسایت لوازم خانگی خصوصیات ظاهری از قبیل، رنگ،

اندازه دقیق با بیان ابعاد و خصوصیت های انحصاری که در طراحی هرکدام از برند های مورد استفاده، قرار میگیرد، به وضوح درج می‌گردد.

در کنار این داده ها در طراحی سایت لوازم خانگی اطلاعات مرتبط با خصوصیت های فنی لوازم خانگی از قبیل میزان ولتاژ مصرفی، نوع موتور،

آلیاژ های به کار رفته در ساخت محصول نیز در دست مشتری قرار می‌گیرد. ارائه اطلاعات با این میزان از توجه در هیچ فروشگاهی میسر

نخواهد شد.

طراحی وب سایت لوازم خانگی

دردسر های حمل و نقل

طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی یکی از دیگر از اشتباهات شایع در خرید اسباب خانگی را برای همیشه از بین برده است .

یکی‌از عواملی که همواره در خرید این کالاها دل مشغولی بزرگی برای مشتری به وجود می آورده است این بود که: “اکنون چطوری ببریم خانه؟”

با طراحی وب سایت لوازم خانگی این نقص‌ دیگر وجود خارجی ندارد به دلیل آنکه هنگامی که مشتری در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی

کالای خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید می نماید فقط کاری که بایستی انجام دهد ریختن یک فنجان دمنوش یا قهوه جدید میباشد و انتظار کشیدن

برای دریافت سفارش.

پروسه انتخاب محصول در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی به وضوح معین میشوند پروسه خرید و پرداخت نیز به خیر و خوبی در

طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی گنجانده میشوند. در طراحی وب سایت لوازم خانگی شیوه ارسال سفارش مشتری با نظر مشتری

معلوم شده و محصول برای وی ارسال میگردد. مشتریان وقتی که در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی خرید خود را انجام می‌دهند

نیازی به خروج از منزل نداشته و میتوانند کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند. یکی دیگر از مزایای انجام سفارش در طراحی وب سایت فروشگاه

لوازم خانگی این است که دیگر نیازی به نگرانی از بابت سلامت تحویل جنس نخواهید داشت. مسئولیت ارسال محصول همان گونه که در

ساخت وب سایت لوازم خانگی قید می‌گردد بر عهده ارسال کننده میباشد و این کالا بدون هیچ آسیبی به دست مشتری خواهد رسید.

تنوع در مدل ها و برند های موجود

از خصوصیت های ممتاز طراحی سایت لوازم خانگی این است که دامنه بسیار وسیعی از اجناس را گروه بندی های مشخصی در دست مشتری

می‌گذارد. مشتری در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی قادر است با مراجعه به گروه بندی مورد نظر خود از مدل های بیشماری بازدید نماید

و کالای مورد نظر خود را انتخاب کند. در فروشگاه های فیزیکی به جهت محدودیت فضای اطراف قابلیت به نمایش گذاشتن تمام نمونه محصولات

مقدور نیست؛ البته در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی می شود به طور نامحدود صفحاتی را به کالاهای گوناگون اختصاص داده و

سبک های بسیار متنوعی را در اختیار مشتری گذاشت. مشتری در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی می‌تواند با مشاهده تصاویر

کیفیت خوب کالای مورد نظر و بررسی خصوصیت های منحصر به فرد محصول که در طراحی سایت لوازم خانگی گنجانده شده اقدام به خرید نمایند.

 

طراحی وب سایت لوازم خانگی

خرید اقتصادی

در طراحی وب سایت لوازم خانگی نکته حائض اهمیت دیگری نیز وجود دارد و آن تفاوت قیمت های بازار با قیمت های ارائه شده در

وب سایت فروشگاه لوازم خانگی میباشد. در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی همواره شاهد قیمت هایی مناسب تر از قیمت های

بازار هستیم. طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی هزینه های مازاد زیادی را حذف خواهد کرد. شما با هزینه ای که برای طراحی وب سایت

فروشگاه لوازم خانگی می‌پردازید در کنار جذب مشتریان بیشتر بسیاری از مخارج جاری در کسب و کار خود را کاهش می دهید.

طراحی وب فروشگاه لوازم خانگی هزینه برق، اجاره، تجهیز فروشگاه را به کلی کاهش می‌دهد.

از این رو اسباب خانگی در طراحی وب سایت لوازم خانگی قیمت های مطلوب تری خواهند داشت.

افزایش میزان فروش

طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی در روزگاری که یافتن مشتری کار بسیار مشکلی میباشد به کمک کسب و کار ها میاید.

در ساخت‌و‌ساز وبسایت لوازم خانگی با ارائه اطلاعات دقیق و فراهم آوردن نکاتی که بیشتر به آن اشاره شد میزان فروش فروشگاه های لوازم خانگی

را افزایش می‌دهند.

اصول طراحی وب سایت فروش اسباب خانگی

در طراحی و ساخت وب سایت های فروش اصول و ضوابط یکسانی وجود دارد. برای مثال در همه این وبسایت ها اصل اساسی ریسپانسیو بودن

صفحه های می بایست رعایت شود. چون اکثریت جستجوکنندگان دور و بر اینترنت، امروزه با موبایل این عمل را انجام میدهند.

این یک دستور واضح برای اینگونه وب سایت هایی میباشد و بایستی مسلما در طراحی در نظر گرفته شود. در غیر این صورت طیف عظیمی از

مخاطبان از دست خواهند رفت و وب سایت شما زمین خواهد خورد. البته درصورتی که یک رسیدگی تخصصی روی وب سایت های فروش

لوازم خانگی انجام دهیم، به نکات اصلی تری در زمینه ی تفاوت های این وبسایت ها با بقیه وب سایت های فروش اینترنتی‌می رسیم.

به عنوان مثال شما در یک وب سایت فروش بازی، مخاطبانی محصور در گروه های سنی معلوم و همینطور تراکنش های محصور مالی دارید.

ولی در طراحی وب حرفه‌ای لوازم خانگی و ساخت وب سایت فروش لوازم خانگی شما با طیف بسیار عظیمی از مخاطبان به طور میلیونی

مواجه میباشید. همینطور تراکنش های مالی اینگونه وب سایت هایی در صورت حضور بین نتایج برتر گوگل، بسیار بالاتر از وب سایت های

فروش اینترنتی مشابه میباشد. براین اساس به یک طراحی کامل و ابزار قدرتمند درین وب سایت ها نیاز دارید تا بتوانید میان رقبای مجازی خویش

نفس بکشید.

سرعت وب سایت، عاملی بسیار اصلی در وبسایت های فروش لوازم خانگی

ترافیک وب سایت شما در صورت حضور در نتایج اولیه ممکن است به شدت افزایش یابد. در اینگونه شرایطی بایستی به سرعت وب سایت خود

دقت ویژه ای داشته باشید. چون هر کس برای مطالعه و خرید به وب سایت شما میاید، در برگه نتایج وب سایت های دیگر را نیز مشاهده میکند.

به این ترتیب با دیدن تاخیر زمانی و سنگین بودن وب سایت شما، به احتمال زیاد وب سایت شمارا می‌بندد و به راحتی به سراغ رقبای شما می‌رود.

یکسان بودن سرویس های وب سایت های ایرانی دراین باره سبب شد‌ه‌است تا وبسایت های فروش اثاثیه خانگی با سرعت پایین به راحتی از

سوی کاربران کنار گذارده شوند. اکنون متمایز بودن سرویس ها و ابزار در اینگونه وبسایت هایی خود سوژه مجزایی شده که به آن خوا هیم پرداخت.

پس سرعت وبسایت در ساخت سایت لوازم خانه می بایست یکی‌از اولین اولویت ها و توجهات باشد.

بانس ریت یا نرخ پرش

یکی‌از آفت های طراحی متوسط یا ضعیف اینگونه وب سایت هایی، میزان پرش بالای آنان میباشد. چه در صفحه های بلاگ

و چه در بقیه صفحه های مرتبط با فروش تولیدات وبسایت، شما می بایست کوشش کنید با استفاده از ابزار گرافیکی، جعبه های کشویی

و جابجایی قطره چکانی ولی فاقد لبه داده ها در برگه، از مشتری فرصت بخرید. یعنی شما نباید مهمترین داده ها را در یک بخش برگه قرار دهید

تا مشتری بعد از مطالعه آن به‌سرعت بیرون رفته و به برگه دیگری برود.

برای کاهش نرخ پرش یا به عبارتی بانس ریت بایستی تلاش کنید کاربر، مشتری، حریف یا هرکسی که روی لینکی از وب سایت شما

کلیک می‌نماید را هرچه بیشتر در وب سایت نگه دارید. در این‌حالت اعتبار زیادی از گوگل دریافت خواهید کرد. رتبه های بالا با دقت بدین اصل

از طراحی وب سایت لوازم خانگی و طراحی سایت فروش لوازم خانگی حتی در بین رقبای سرسخت این حوزه، قابل دستیابی می باشند.

استراتژی محتوا

درصورتی که میخواهید سایتتان و فروشتان بالا بماند، استراتژی صحیح داشته باشید!

جمله «محتوا پاد شاه میباشد» صرفا یک شعار نیست! حقیقت این است که گوگل در آخرین الگوریتم های خویش در چندسال اخیر،

تغییرات بزرگی در میزان اعتبار دادن به وبسایت ها داده میباشد. امروزه گوگل و ربات های آن صرفا یک چیز را میشناسند؛

آن هم این میباشد که آیا کاربر دوست دارد در وبسایت شما بماند یا نه؟ در‌حالتی که جواب بله باشد، وب سایت فروش اسباب خانگی شما میتواند

به صدر برگه حاصل بچسبد. ولی درصورتی که پاسخ خیر باشد، به راحتی به صفحه های دوم، سوم و…نتایج گوگل پرت خواهید شد.

در‌صورتی‌که میخواهید در برگه اول بمانید، در صورتیکه میخواهید فروش اسباب و اثاث خانگی را افزایش دهید، استراتژی محتوا

در وبسایت های حوزه تخصصی شما بسیار تاثیرگذار میباشد. طراحی وب سایت فروش لوازم خانه امروزه با یقین با یک استراتژی و قالب محتوایی

توانمند همراه میباشد. در طراحی وبلاگ های اینگونه وبسایت ها، مجموعه فنی طراحی وب سایت لوازم خانگی و طراحی وب فروش لوازم خانگی

میتواند استراتژی و پوسته را برای شما انتخاب نماید. محتوای بصری، فیلم و ویدئو، پادکست و محتوای متنی، پکی از ملزوماتی میباشد که

برای موفقیت هر برگه بلاگ در وب نیاز میباشد.

طراحی وب سایت لوازم خانگی

پرداخت امن، اکانت کاربری و امنیت وب

مشتری که به وب سایت شما میاید و قصد خرید دارد ، بعد از جذب شدن به وبسایت بادقت به دیزاین اصولی وبسایت، استراتژی محتوا و….

به مرحله پرداخت پول و تضمین های مرتبط با آن می رسد. دسته طراحی وب سایت شما بایستی با به کارگیری از تکنیک های اختصاصی و ابزاری

که دارا‌ هستند، امنیت صفحه ها پرداخت و بخش های مرتبط با مشتری مانند اکانت کاربری را تماما ضمانت نمایند. چون در اینگونه خریدها سخن

از میلیون ها مبلغی میباشد که استفاده کننده صرفا با یک کلیک با اتکا به وبسایت شما جابجایی میدهد.

به این ترتیب کوچک ترین خللی در فرآیند جابجایی ممکن میباشد مشتریان شمارا خشمگین نماید. جدای از مشاجره های مرتبط با شکایات در

محاکم قضایی، اعتماد نسبت به مجموعه شما در فضای مجازی سریعا از بین می‌رود و مخارج شما برای توسعه و بالا رفتن وب سایت  هدر میرود.

پس صفحه های پرداخت و امنیت وب سایت نیز در طراحی وب فروشگاهی برای فروش اسباب و اثاث خانگی اهمیت ویژه دارند.

ابزارهای جدید، خلاقیت و تمایز ایجاد کنید!

در طراحی یک وب سایت لوازم خانگی برخی ابزارها مانند قالب های گرافیکی و محتوایی کوچک برای نمایش بدون نقص داده ها هر فرآورده،

سرچ با فیلترکردن برند، نوع، رنگ و…. کالا، گروه بندی دقیق انواع محصول ها بر پایه ی کاربرد یا مارک و… نیازهای مهم وب سایت میباشند.

یعنی می بایست مطلقا وبسایت شما آن‌ها را داشته باشد. استفاده از اسلایدر های تصویری برای گنجاندن بنرهای گرافیکی به منظور نمایش

آفرهای ویژه، تخفیف، جشنواره ها و… نیز یک ابزار معمولی برای اینگونه سایتی میباشد.

شاید با دقت به محدودیت هایی که در حوزه تخصصی لوازم خانگی وجود دارد، برخی طراحان ادعا کنند که ابزار و تجهیزات ویژه برای اینگونه

وب سایت هایی یافت نمیشود. این ادعا تا حدی صراحت دارد البته می‌توان با استعمال از ابتکار طراح دست به یک‌سری امور زد.

پلاگین های ثبت فرم به خواسته ثبت داده های مشتریان برای تشکیل دیتابیس داده ها مشتریان بسیار کارساز می‌باشند.

از این داده ها بعد ها میتوانید برای فعالسازی پنل پیامکی و آدرس اینترنتی مارکتینگ به کار گیری فرمایید.

همینطور باکس چت اختصاصی آنلاین با متخصص گروه نیز می تواند دسترس پذیری شما‌را از لحاظ مشتری علامت دهد. باکس های مقایسه تولیدها،

امتیاز دهی مشتریان به محصول ها، نظرها و همینطور نظارت تخصصی نقاط ضعف و قوت هر فرآورده میتواند جلوه ویژه ای به وبسایت شما بدهد.

مشتریان چرا از وب سایت شما خرید میکنند

کل آنچه که گفتیم در جواب به پرسش فوق پدیدار می‌گردد. طراح می بایست این پرسش را به جای شما از خویش بپرسد. با دقت به

هم سطح بودن قیمت ها در اینگونه وبسایت هایی، معمولا نمی‌توان از عنصر قیمت برای ساخت وفاداری در بین مشتریان و وبسایت شما

استفاده نمود. پس تلاش کنید از ابزارها و تجهیزات راحتی مشتری در سایت و خرید مانند آگهی لحظه به لحظه فرایند خرید، سرویس های

گارانتی و ضمانت های فرآورد‌ه ، لیست قیمت های به روز و سیستم پشتیبانی و امور مشتریان استفاد‌ه حداکثری را ببرید.

 

  • ۰۱/۰۵/۲۷
  • علی رئیسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی